黑夜

我明白空洞的黑夜会给人的心带来未知的恐惧。
我更懂得未知的东西是多么的可怕。

望着那轮明月,或将都是个倾心一坠
坠落、跌地、散架、碎心。


有霓虹的那抹忧伤,你可曾记得?
我不是不要了,而是看清了、看淡了、看开了..



曾经我认为我有多少青春可以纵情挥霍,
但到日前我才发现很多东西现在就要握紧。

初次、我这样强烈的觉得没有下次。
握紧、紧握。

God is able
He will never fails, He is almighty God.
Greater than all we seek
Greater than all we ask
He has done great things.

God is with me
God is on my side
He will make a way.

He will make a way for me and I trust HIM.

Comments

Popular Posts