Strong

I am not that used to type in English, so okay, erm, hmmm, maybe, I will, just, just......

还是华文比较适合我,本人是炎黄子孙的后代,势必不可以抛弃我的母语!
不过英文要是要加强,呵呵。

今天我刚考完试,没看见我乐呵乐呵的嘛?嘻嘻
不过我还是有LCCI考试啊。
补习时间简直要人命,10个小时不是开玩笑的!
我的Ah Kueh是史无前例、空前绝后忒强的补习老师,他不累,我累啊!
不过没事,等过完这个星期我就自由了!

今儿和俩宝贝去看戏了。


Alicia!!

'brina!! :D


Yes yes this one!! Pretzels!! soo nice after 'brina and alicia keep on feeding me.
I didn't buy this actually, so regret now!
'am going to bring Sharon wee to eat this next time, it's just too nice!! :D
it's very worth it to try!! 




a very random and blur pic hehehehe 

then when we go home, my sweet momma make red bean ice-cream for us! 



and also chicken pieesss. yum yum!! 


Specially for Alicia :

女孩,没有什么事是过不去的。
记得,过去的、过不去的、总会过去的。
瞧,你的生活依然是那么美好。
哭泣或许是不可避免的,但答应我必须振作起来。
一切都会没事,你还有我和'brina!!  
Everything is gonna be alright girl. Be STRONG!!


and yesss, we watched this movie called "ted"
so funny but then the whole movie is like f*cking here f*cking there,
or asshole here asshole there. 

I am not annoyed by that cause I sometime also did what they did in the movie. hehe.
but I am annoyed by an annoying sound , I don't know it come from where!!
and the sound just "accompany" me the WHOLE ENTIRE movie.

 see, he is soooo cute right?? 

So blessed to have today. God is blessing me for my every minute of life.
Everything just went so smooth and nice.will never forget what happen today. :D

God blessed.

Comments

  1. 你好
    我很喜欢你的文字
    带点 淡淡的忧伤 仿佛埋藏了 几千年几万年 的情感
    却一点也不过火 反而让人 一读再读 回忆千千
    我很喜欢你分享 的你的生活
    我很喜欢 拍照
    却没有 小D

    我也是一中生
    是今年的高三毕业生
    我们不曾说过话
    我却从你的文字中 获得正能量
    感觉 你是我深交多年的密友

    欢迎回访
    http://ssnoothersmileforme.blogspot.com/

    *我一直以来都是潜水客 是我第一次 发表己见。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 谢谢你的关注。我很感恩。
      我去回访了你的部落格,但我找不到任何线索你是谁。
      我想认识你哦。

      非常感恩我小小的世界里还有人在默默关心。非常谢谢你。:D

      谢谢你的意见发表,看见你的留言让我也有了正能量来继续写部落格!
      希望你可以早日回复我,或是在面子书上找我。

      再一万次的谢谢。:D

      Delete
    2. 在学校我不是很出名哦!所以很少会有人懂我!
      今天我去学校有看到你 可是我不好意思 打招呼呀!!!
      哈哈哈哈 继续写吧!!

      Delete

Post a Comment

Popular Posts