Amber卿卿如晤:

假期卿卿如晤:
吾要与汝诀别二个月!
此时的心情跌宕起伏,脑子更是天旋地转。回顾过去俩星期,想起俺们一起浪费的时光更是觉得悲痛不已!如今,咱们暂时无法见面二个月,吾心痛矣!吾含泪写下此书,又恐汝不察吾之哀情,特意附上黄莲。愿,离别可以再悲惨点,下次的相见就可更欢愉点,愿,解意容易莫摧残。
吾至爱汝,即此爱汝一念,使吾勇于就死也!:P 


好了,来给Amber自己打打气吧。
听着,

开学了很不痛快是吧。开学了很多事情都得去面对是吧。
开学了很多人、事、物又要像苍蝇一样飞来飞去,永远打不到是吧。
很多自己在这两个星期里逃避的事情都得去面对是吧。
很不想坚强是吧。很不想去面对是吧。很想逃避是吧。
很想假装什么也不知道傻啦吧唧的就这样活下去是吧。
是吧?

我知道,我是你我当然知道。

致我:
再不痛快都好,再不想面对都好,再想逃避都好,再想假装都好,再想懦弱下去都好。
这些都好。
但是,关键时刻我还是希望自己可以be a little bit bit bit stronger. 
关键时刻自己还是可以治愈自己,heal myself a little bit bit bit.
这两个月也许会发生很多事情,也也许什么事情也不会发生,这是我无法预估的,但是直到下一个假期之前,我都希望这两个月我都可以安安全全的。不管是心理上,还是生理上。
答应自己,Amber会好好的,因为花还香香的。
我 启

Let's pray. 

Dear Father God, 
This is Amber praying, pick up your phone and please just quietly listen to me. Father, I am feeling so stressful for the past three years, and right now, yes, STRESS. 
Father, you know what's my value living on the Earth, and I love that you loved me for me. 
I learned how to love because you first loved me.
Father, many times I pray to go back home, because I always feel so alone, so depress. 
I searched all my phone contacts, I found NO ONE. So, I choose to call upon you, and yes, you are free. 
Father, I pray for my next two months schooling. I may be in stress, depression, hysteria, 
please Father, wake me up.

I am gonna pray for all my love ones, friends, and family members. Father, please look after them as they go on their life, please send an Angle for every of them which is reading this prayer.
Father, nothing is too hard for You. 

In Jesus name I faithfully pray, 
Amen.

Comments

Popular Posts